Iubirea

miercuri, 18 august 2010
Era odata o insula,unde traiau toate sentimentele si valorile umane: Buna Dispozitie,Tristetea,Intelepciunea si Iubirea.
Intr-o zi sentimentele fusesera anuntate ca insula sta sa se scufunde,si isi pregatira navele si plecara.
Doar Iubirea ramase pana in ultimul moment.
Cand insula fu pe punctul sa se scufunde,Iubirea decise sa ceara ajutor.Bogatia trecu pe langa Iubire cu o barca luxoasa si Iubirea ii zise:
-Bogatie,ma poti lua cu tine?
-Nu te pot lua caci e mult aur si argint in barca mea si nu am loc pentru tine.
Iubirea atunci se hotara sa ceara ajutoru Orgoliului care trecea pe acolo intro nava superba:
-Orgoliu,te rog,ma poti lua cu tine?
-Nu te pot ajuta Iubire.. raspunse Orgoliul,aici e totul perfect,mi-ai putea strica nava.
Atunci Iubirea intreba Tristetea,care trecea pe langa ea:
- Tristete,te rog,lasa-ma sa vin cu tine.
-Oh iubire... raspunse Tristetea,sunt atat de trista incat trebuie sa stau singura.
Chiar si Buna Dispozitie trecu pe langa Iubire,dar era atat de multumita incat nu auzi ca o striga.Dintr-o data o voce spuse:
"Vino Iubire,te iau cu mine" . Era un batran cel care vorbise.Iubirea se simti atat de recunoscatoare si plina de bucurie incat uita sa il intrebe pe batran cum il cheama.Cand sosira pe tarm,batranul pleca .
Iubirea isi dadu seama cat de mult ii datora si intreba Cunoasterea:
-Cunoastere,imi poti spune cine m-a ajutat?
Cunoasterea ,plina de intelepciune,ii raspunse:
-Era timpul. raspunse Cunoasterea.
-Timpul?intreba Iubirea, dar de ce tocmai Timpul m-a ajutat?
-Pentru ca numai Timpul e capabil sa inteleaga cat de importanta e Dragostea in viata.
Poate ai sa intelegi ce inseamna asta vreodata!!!
Va veni odata vremea cand in urma vei privi.. .ai vrea sa reinvie toate bucuriile si nebuniile , dar trecutul se ascunde,numai vine niciodata!

 
Trista poveste,nu? dar totusi atat de adevarata...doar timpul intelege ce-i iubirea...asta asa e...cu totii  poate am patit asta pe pielea noastra...am gasit povestioara asta pe net,pe undeva, si am hotarat sa o impartasesc cu voi..sper ca v-a placut si poate o sa va conving sa mai imi vizitati blogul ocazional pentru ca nu voi posta zilnic,ci de cate ori simt nevoia sa impartasesc chestii interesante,desene, sa ma confesez, si multe altele...

Cam asta-i tot pentru azi :)


Chuu~
  

1 comentarii:

{ Zero } at: 19 august 2010 la 22:01 spunea...

As I said you made me cry ~~! Trup, timpul le vindeca pe toate, creste toate si iti arata de toate

Trimiteți un comentariu

 

Despre mine

Fotografia mea
Kumiko
Watashi wa Kumiko desu. I'm just another girl,cu pasiuni,cu calitati,cu defecte.^^
Vizualizați profilul meu complet

Cei care ma citesc

Categories

leapsa (16) sentimente (15) iubire (10) music (10) motive (9) pictures (9) raspunsuri (6) 30 days challenge (5) Japonia (5) impresii (5) carti (4) DBSK (3) femeia (3) liceu (3) poezie (3) Christmas (2) Nijikon (2) excursie (2) never do again (2) spring (2) Mirotic (1) cariera (1) citate (1) primavara (1) proza (1) viitor (1)

Dong Bang Shin Ki

Dong Bang Shin Ki

© 2010 Secretele unei Kumiko Design by Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingLebanese Girls