Leapsa( lipsa de ocupatie :)) )

joi, 19 august 2010

Leapsa muzicala



1. Cum te simti azi ?
Mirotic
2. Vei ajunge departe in viata ?
Tri-angle
3.Cum te vad prietenii ?
Crazy love
4.Te vei casatori vreodata ?
Choosey lover
5.Cre este tema preferata a celui mai bun prieten al tau ?
Purple line
6.Care este povestea vietii tale ?
Pictures of you
7.Cum a fost/este in liceu ?
Beautiful life
8.Cum poate sa-ti mearga mai bn in viata ?
Somebody to love
9.Care este cel mai bun lucru la prietenii tai ?
Fighting spirit of dong bang
10.Cum iti vezi weekendul ?
Hi ya ya
11.Ce cantec te descrie cel mai bn ?
Mirotic
12.In ce directie se indreapta viata ta ?
Nobody knows
13.Ce melodie va fi cantata la inmormantarea ta?
Holding back the tears
14.Cum esti vazut/a de restul lumii ?
Mirotic,Are you a good girl?
15.Vei avea o viata fericita ?
Hug
16.Ce vrei sa faci cu viata ta?
Toki wo tomete

asta e only DBSK music :)


Daca as fi,as fi


Dacă aş fi fost…


O luna: as fi fost iulie
O zi a saptamanii: as fi fost luni
O parte a zilei: as fi fost seara.
O directie: as fi fost estul.
O planeta: as fi fost Saturn.
Un film: Memoriile unei geishe
Un lichid: as fi fost frappe .
O piatra: as fi fost safir
Un tip de vreme: aş fi fost cer senin .
Un instrument muzical: as fi un pian.
O emotie: as fi iubirea.
Un sunet: as fi rasul.
Un element: as fi fost apa.
Un cantec: as fi fost Purple Line
O carte: Alchimistul.
Un scriitor: Paulo Coelho
Un personaj de fictiune:Narumi
Un oras: Tokyo
O aroma: dulce
O culoare: albastru.
Un material: as fi fost catifea sau matase.
Un cuvant: as fi fost speranta
O parte a corpului: as fi fost inima.
O expresie a fetei: zambetul.
Personaj de desene animate: Daphne( Scooby Doo) sau Jerry(Tom&Jerry)
O forma geometrica: as fi fost cerc/hexagon .
Un numar: as fi fost 7.
Un mijloc de transport: as fi fost masina.
O haina: rochie.




astea doua le-am primit de la Zero,  acum mai mult de-o saptamana si azi imi adusei aminte de ele si zisei sa le postez pe aici:)



Zero,ai credits, sa nu zici ca te-am plagiat :))

acum va las
pana data viitoare

Chuu~ 

1 comentarii:

{ Zero } at: 8 septembrie 2010 la 23:34 spunea...

Da si eu mi-am amintit cu greu sa las coment :"> si nu zic asta :)) as I said pe blog, leapsa era pentru toata lumea de la urmaritori ~~....

Ce-mi plke prima leapsa <3 am zis eu ca esti Mirotic (ce-mi place cand am dreptate :)))

Trimiteți un comentariu

 

Despre mine

Fotografia mea
Kumiko
Watashi wa Kumiko desu. I'm just another girl,cu pasiuni,cu calitati,cu defecte.^^
Vizualizați profilul meu complet

Cei care ma citesc

Categories

leapsa (16) sentimente (15) iubire (10) music (10) motive (9) pictures (9) raspunsuri (6) 30 days challenge (5) Japonia (5) impresii (5) carti (4) DBSK (3) femeia (3) liceu (3) poezie (3) Christmas (2) Nijikon (2) excursie (2) never do again (2) spring (2) Mirotic (1) cariera (1) citate (1) primavara (1) proza (1) viitor (1)

Dong Bang Shin Ki

Dong Bang Shin Ki

© 2010 Secretele unei Kumiko Design by Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingLebanese Girls