How to win ma' heart :)

marți, 1 mai 2012
Day Three: Eight ways to win your heart


http://sweetreality.org/wp-content/uploads/2010/08/Picture-4.png

1. Fii tu insuti. N-am nevoie de oameni care se prefac ca au aceleasi hobby-uri  ca mine,dar defapt sunt total opusi.I'm sick of them :-j

2. Putin romantism nu strica niciodata ;;) ( o plimbare sub clar de luna 8-> sau o cina la lumina lumanarilor )

3. Spune lucrurilor pe nume. E mai bine sa-mi spui in fata daca te deranjeaza ceva decat sa ascunzi.

4. Imi plac florile. Asa ca, cu un trandafir,orhidee..sau orice alta floare te-ai scos ^^

5. Nu incerca sa ma compari cu restu si sa crezi ca ma poti castiga cu chestii materiale. Nu ma intereseaza daca esti bogat sau sarac, ultra-frumos sau doar dragut, nu exterioru ma intereseaza.Atata timp cat ai un suflet frumos,ai totul ^^

6. Cand nu's in apele mele,pe langa "esti bine?" ( in 90% din cazuri o sa zic "da",chiar daca nu's :)) )  un hug e un remediu excelent ^^

7. Imi place sa fiu rasfatata :o3 nu trebuie sa-mi iei cadouri ,ci pur si simplu sa-ti petreci timpul cu mine.

8. Accepta-ma asa cum sunt. N-am de gand sa ma schimb doar ca sa-i fac cuiva pe plac.





Cer mult prea mult,nu-i asa?:))
Ma intreb daca chiar exista un astfel de tip :-?



Pana aflu,
ma opresc aici :)
si voi continua cu urmatoarea zi de challenge :D 

chuu~


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhvot1_xxEND1UXVGNTpCYnGXztJtCaTPBTsVrvmyH32iwGj2dLMY96PqVA8RkOWsoiPO_vUyUwSUIhV9Qjxz1nMAwi_PQmltNa9d3HBOSAWT33m4B9NO_x0ZSkedxT_aEu3rNPX5YUWYE/s1600/aspergers-love.jpg







4 comentarii:

{ Cristina } at: 3 mai 2012 la 20:27 spunea...

te fac o plimbare sub clar de luna ?:>

mai , eu una sper sa-l gasesti pe prince charming asta "cat mai aproape de casa" xD

{ Kumiko } at: 3 mai 2012 la 23:23 spunea...

ooo,da...normal ca accept ;;)

si eu sper sa fie aproape de casa 8-> dar ramane de vazut ^^

{ Cristina } at: 9 mai 2012 la 15:36 spunea...

Bun :)) o sa fiu cel mai bun prince charming din cati ai vazut :)) la feminin in blugi :))

da sa fie ,Doamne,da sa fie :>:>

{ Kumiko } at: 9 mai 2012 la 23:36 spunea...

ooo da..stii ca te iubesc,nu? daca nu,ao aflat acu >:D<


let it be how it's written (in the stars:)))

Trimiteți un comentariu

 

Despre mine

Fotografia mea
Kumiko
Watashi wa Kumiko desu. I'm just another girl,cu pasiuni,cu calitati,cu defecte.^^
Vizualizați profilul meu complet

Cei care ma citesc

Categories

leapsa (16) sentimente (15) iubire (10) music (10) motive (9) pictures (9) raspunsuri (6) 30 days challenge (5) Japonia (5) impresii (5) carti (4) DBSK (3) femeia (3) liceu (3) poezie (3) Christmas (2) Nijikon (2) excursie (2) never do again (2) spring (2) Mirotic (1) cariera (1) citate (1) primavara (1) proza (1) viitor (1)

Dong Bang Shin Ki

Dong Bang Shin Ki

© 2010 Secretele unei Kumiko Design by Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingLebanese Girls