I wish I'd never done X_X

marți, 8 mai 2012
Day Five : Six things you wish you'd never done

1.Fall in love with you (era prea frumos ca sa fie adevarat,acu realizez asta :)) ) 

2.Sa cred in povestile unora.

3.Sa am incredere in oameni (desi,recunosc,unii merita,chiar daca sunt putini) 

4.Regret ca nu mi-am ascultat instinctul in anumite momente.

5.Sa merg cu varamea in parc de Florii.

6.Sa o iau cu mine in oras cand am fost cu fetele.



Ta-daa~

Dupa lupte seculare am reusit sa scriu si a cincea zi de challenge :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Despre mine

Fotografia mea
Kumiko
Watashi wa Kumiko desu. I'm just another girl,cu pasiuni,cu calitati,cu defecte.^^
Vizualizați profilul meu complet

Cei care ma citesc

Categories

leapsa (16) sentimente (15) iubire (10) music (10) motive (9) pictures (9) raspunsuri (6) 30 days challenge (5) Japonia (5) impresii (5) carti (4) DBSK (3) femeia (3) liceu (3) poezie (3) Christmas (2) Nijikon (2) excursie (2) never do again (2) spring (2) Mirotic (1) cariera (1) citate (1) primavara (1) proza (1) viitor (1)

Dong Bang Shin Ki

Dong Bang Shin Ki

© 2010 Secretele unei Kumiko Design by Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingLebanese Girls