Confession :))

duminică, 22 iulie 2012
Day Ten: One confession.
http://aroundandarounditgoes.files.wordpress.com/2010/12/03e7ca4bcd4d88cf9c0c97926d602e07.jpg

Si-acu..ca tot e ultima zi de leapsa,sunt datoare cu o confesiune :))

 Sunt plictisita de moarte, am o tona de lucruri de facut si nu ma simt in stare sa le fac , am nevoie de-o imbratisare si de cineva care sa tina la mine si sa ma accepte asa cum sunt...si nu in ultimul rand,de o vacanta cu prietenii undeva departe...Ibiza,Palma de Mallorca,Bora Bora(daca se poate:)) )sau Hawaii..ideea e sa fie plaja,soare..si apa cristalina si..si muuulti palmieri :)) si cu o carte buna in mana,pe sezlong..8->....sii mai vreau sa-l intalnesc pe Hero pe viu once in a life (si pe KHJ) si sa-i ascult pe DBSK(all 5) live...sa ajung in South Korea si Japan..etc. :)) ca o sa fac un ditai pomelnicu'  si nu vreau sa devina boooring :))

Sunt o visatoare...dar,mi-e bine asa cum sunt...


Sper ca n-a fost plictisitoare confesiunea mea...
Ma bucur ca in sfarsit am reusit sa termin leapsa asta :)))



Now...c'ya next time :) (va asteapta o postare cu incercari de poezie :) )

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Despre mine

Fotografia mea
Kumiko
Watashi wa Kumiko desu. I'm just another girl,cu pasiuni,cu calitati,cu defecte.^^
Vizualizați profilul meu complet

Cei care ma citesc

Categories

leapsa (16) sentimente (15) iubire (10) music (10) motive (9) pictures (9) raspunsuri (6) 30 days challenge (5) Japonia (5) impresii (5) carti (4) DBSK (3) femeia (3) liceu (3) poezie (3) Christmas (2) Nijikon (2) excursie (2) never do again (2) spring (2) Mirotic (1) cariera (1) citate (1) primavara (1) proza (1) viitor (1)

Dong Bang Shin Ki

Dong Bang Shin Ki

© 2010 Secretele unei Kumiko Design by Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingLebanese Girls