Planuri de viitor

luni, 30 iulie 2012
02. Unde te vezi peste 10 ani.


La 28 de ani..ciudat..parca mi-e greu sa gandesc atat de departe :))
Sincer,nu stiu...

Mi-as dori sa am o facultate terminata (fie ea limbi straine sau politehnica) si un job stabil ( ma rog, daca ar fi sa fiu translator,stabil nu se refera sa  stau tot timpu intr-un birou mic si sufocant,ci sa pot sa calatoresc peste tot si sa-mi fac treaba ca la carte :D ) .
As vrea sa fi apucat macar o bursa in strainatate ( de preferinta in Japonia si sa o fi vizitat) in timpul facultatii.
Vreau sa fiu un om de succes in ceea ce o sa fac si sa fac acel lucru pentru ca-mi place,nu pentru ca as fi obligata.
Mi-as dori sa pot sa fiu un psiholog bun (cel putin pentru prieteni pentru ca pentru ceilalti oameni poate mi-ar fi greu...dar,never say never :)) )
Sau un informatician bun ...ori cine stie ce idei o sa mai am pana atunci?:))
Cam asta cred ca ar fi pe plan profesional...am ceva optiuni,dar...vom vedea ce va fi intr-un final :)

Pe plan sentimental...nu stiu...
Poate cu un iubit...la o familie mi-e aproape imposibil sa ma gandesc:))imi pare mult prea fictional :|..de copii nici nu cred ca se pune problema =)) ..dar...cine stie?...cu toate ca daca as fi translator ,mi-ar fi greu sa fiu cu ei tot timpul (daca as calatori mult) ...


Pentru mine e greu si sa-mi fac planuri pentru ziua de maine, pentru ca oricand poate sa apara ceva imprevizibil,daramite planuri peste 10 ani? o.o

E muuult prea departe :))
N-am de unde sa stiu ce-mi rezerva viitorul
Asa ca nu-mi ramane decat sa-l astept si sa fac tot ce pot sa arate bine :))poate nu roz,dar macar sa fie ceva care sa merite efortul ^^ 

That's it about my future plans :))
C'ya next time!
Chuu~ 
^.^

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Despre mine

Fotografia mea
Kumiko
Watashi wa Kumiko desu. I'm just another girl,cu pasiuni,cu calitati,cu defecte.^^
Vizualizați profilul meu complet

Cei care ma citesc

Categories

leapsa (16) sentimente (15) iubire (10) music (10) motive (9) pictures (9) raspunsuri (6) 30 days challenge (5) Japonia (5) impresii (5) carti (4) DBSK (3) femeia (3) liceu (3) poezie (3) Christmas (2) Nijikon (2) excursie (2) never do again (2) spring (2) Mirotic (1) cariera (1) citate (1) primavara (1) proza (1) viitor (1)

Dong Bang Shin Ki

Dong Bang Shin Ki

© 2010 Secretele unei Kumiko Design by Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingLebanese Girls