Poetry

duminică, 22 iulie 2012
 Asa cum am promis,m-am intors cu ultimele tenative de poezie :)) dupa foarte,foarte mult timp in care n-am mai scris poezie..sper ca nu's dezamagitoare....


http://i492.photobucket.com/albums/rr281/lightningskull27/FallingBluePetals.gif
Reinventare

Mi-e dor sa scriu,
Mi-e dor sa fiu...
Sa cred,sa zambesc,sa zbor...
Sa simt ca n-o sa mor
Nicicand...

Sa am mereu un gand plapand,
Sa iert,sa plang, sa lupt,sa rad
Sa cred ca totu-i infinit,
Sa n-am motive sa m-agit,
Fara regrete,fara dor,
Sa uit ca totu-i trecator...


falling  petals


Melancoly Hill

Viata-i amara,rea si cruda
Iar mii de lacrimi iar iti uda
Obrajii calzi si-mbujorati
Sarutati de tipi uitati,
Lasand in urma amintiri
Frivole , triste... si priviri
Intepatoare ca un spin
Dintr-un simplu trandafir
Patat cu sange de vampir.


Etoo,that's it. :)

C'ya next time! Chuu~ 

sa speram ca va fi mai curand..nu peste 2 secole :)))


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Despre mine

Fotografia mea
Kumiko
Watashi wa Kumiko desu. I'm just another girl,cu pasiuni,cu calitati,cu defecte.^^
Vizualizați profilul meu complet

Cei care ma citesc

Categories

leapsa (16) sentimente (15) iubire (10) music (10) motive (9) pictures (9) raspunsuri (6) 30 days challenge (5) Japonia (5) impresii (5) carti (4) DBSK (3) femeia (3) liceu (3) poezie (3) Christmas (2) Nijikon (2) excursie (2) never do again (2) spring (2) Mirotic (1) cariera (1) citate (1) primavara (1) proza (1) viitor (1)

Dong Bang Shin Ki

Dong Bang Shin Ki

© 2010 Secretele unei Kumiko Design by Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingLebanese Girls