Situatia amoroasa (ce pompos suna :)) )

vineri, 27 iulie 2012
01. Relația ta actuală, dacă ești singur scrie despre asta.



Sexy,Free & Single :))
(SuJu mood )

Da,sunt single si mi-e bine asa ^^
Recunosc,uneori mi-as dori sa am pe cineva langa mine,cineva care sa tina la mine,sa ma accepte asa cum sunt...dar nu-i bai daca n-am,pot sa am grija de mine si singura :)

Si-asa,la cate persoane m-au dezamagit,mi-e cam greu sa mai cred in iubire...

Cand il prind pe Cupidon ar trebui sa-i jumul toate penele ca m-a lovit mereu cu sageata gresita ..sau macar daca ne lovea pe amandoi,poate atunci il intelegeam,dar asa..trebuie jumulit >:)


Acum fac haz de necaz,dar in momentele cand e greu sa fi singur e naspa...mais,c'est la vie..toujour parchive :))


Poate o sa gasesc si eu pe cineva care sa reziste cu mine si-o sa fiu fericita cu acel "El"... 
'za purrfect one :))

Pana atunci, free 'n single,ca sexy nu's :))


nee,this is the first day of my challenge..sper sa rezist pana la capat :))

C'ya next time  d(^o^)b
Chuu~
^.^

4 comentarii:

{ Cristina } at: 27 iulie 2012 la 23:52 spunea...

citi in loc de lovit , violat :))

sincer si eu ii rup aripile si lui si aluia

nu-ti face griji mom,o sa gasesti pe cineva :-j lucrurile bune vin pt cei ce asteapta

{ Kumiko } at: 27 iulie 2012 la 23:55 spunea...

violat?O_o..u lil pervert:))

uraa,are cine sa ma ajute <3

oo,ce dragut (si filozofic :)) ) a sunat asta


Patience is the answer :)

{ Cristina } at: 28 iulie 2012 la 00:09 spunea...

i'm a perv i know :))

sigur ca te ajut ^^

eh nu stiu daca ma pricep la filozofat :)) rabdarea e oricum ceva ce eu nu posed

{ Kumiko } at: 28 iulie 2012 la 00:11 spunea...

me is proud of ya :)

te pricepi,doar semeni cu mine :)) (de parca eu as fi mare filozoafa:)) )

eu am si d'aia :-j cu limite,dar am:))

Trimiteți un comentariu

 

Despre mine

Fotografia mea
Kumiko
Watashi wa Kumiko desu. I'm just another girl,cu pasiuni,cu calitati,cu defecte.^^
Vizualizați profilul meu complet

Cei care ma citesc

Categories

leapsa (16) sentimente (15) iubire (10) music (10) motive (9) pictures (9) raspunsuri (6) 30 days challenge (5) Japonia (5) impresii (5) carti (4) DBSK (3) femeia (3) liceu (3) poezie (3) Christmas (2) Nijikon (2) excursie (2) never do again (2) spring (2) Mirotic (1) cariera (1) citate (1) primavara (1) proza (1) viitor (1)

Dong Bang Shin Ki

Dong Bang Shin Ki

© 2010 Secretele unei Kumiko Design by Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingLebanese Girls